måndag 31 oktober 2011

Mormor


För väldigt länge sedan gjorde jag en LO om min morfar som dog i tidig ålder och som jag aldrig träffade. Jag kände att jag ville göra en LO om min mormor också, som också hon dog vid 45 års ålder, fick då ett foto av min mamma. Men fotot blev liggande, tills nu... I går fick jag äntligen gjort en LO om henne, ska komplettera med lite fakta på baksidan när mamma är på besök nästa gång :)

Har hämtat inspiration från pysselkul som har en skissutmaning nu. Tack för inspirationen :)

2 kommentarer:

Lola sa...

Jätte fint kort som vi gillar på Pysselkul! Grattis du har vunnit tävlingen. Mejla mig din adress så skickar jag vinsten till dig. Mvh// Carola Min e-post adress: pysselkul@hotmail.com

Hanna sa...

Vad fina kort du gör! Riktigt fina!! Gillar speciellt de som är från ert bröllop :)